برای شرکت در دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

دندانپزشکی نیلی

Dental Best

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا
آنچه در این مطلب می خوانید:

بسیاری از افراد برای استفاده بیمه دانا در زمینه خدمات دندانپزشکی به دنبال اطلاع دقیق از هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا هستند. قابل ذکر است که دندانپزشکان بسیار زیادی دارای قرارداد با بیمه دانا هستند. اما شما علاوه بر پوشش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی توسط بیمه باید به کیفیت خدمات دندانپزشکی نیز مانند ایمپلنت دقت کنید.‌ به همین دلیل در ادامه به بررسی بیمه دانا می پردازیم.

مطلب پیشنهادی:

بیمه دانا پوشش دهنده خدماتی دندانپزشکی :

همانطور که می‌دانید ممکن است اتفاقات زیادی در زندگی انسان منجر به هزینه های بالا و غیرقابل پرداخت همچون خدمات دندانپزشکی شود. برای مثال هیچگاه یک فرد برنامه ریزی برای پوسیدگی دندان خود و انجام ایمپلنت ندارد، بلکه به صورت ناگهانی و یکباره مجبور به انجام آن خواهد شد. این هزینه‌ها معمولا به دلیل عدم توجه و سهل انگاری ایجاد شده و زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس وجود عاملی مانند دریافت بیمه برای پرداخت هزینه‌های خدمات دندانپزشکی نه تنها یک مزیت بلکه الزامی است. . بیمه در هر شرایط ناگهانی پشتیبان‌کننده شما بوده و باعث رفع نگرانی های احتمالی شود.

 

بیمه دانا پوشش دهنده خدمات دندانپزشکی

بیمه دانا پوشش دهنده خدمات دندانپزشکی

 

آشنایی با بیمه دانا :

بیمه دانا درواقع به عنوان یکی از انواع بیمه های تکمیلی بسیار مهم و پرطرفدار در کشور ایران است که با ارائه خدمات خود توانسته سال ها فعالیت درخشانی در این زمینه نمایش دهد. و پوشش دهنده بسیاری از خدمات درمانی در سایر دندانپزشکی‌های سراسر کشور ایران باشد. این بیمه مانند سایر بیمه های تکمیلی آن قسمت از هزینه های تعیینی در قرارداد دندانپزشکی و شرکت بیمه که توسط بیمه پایه پرداخت نمی‌شود را پرداخت خواهد کرد و درواقع به عنوان یک کمک برای جبران هزینه های مختلف درمانی است.

مطلب پیشنهادی: کامپوزیت دندان اقساطی در تهران 100% تضمینی

خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه دانا :

علاوه بر اینکه شما امکان پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا را دارید؛ می‌توانید بیشتر خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه دانا همچون برداشت دندان، جرم گیری و بروساژ، ترمیم و پرکردن و درمان ریشه و روکش، جراحی لثه، ارتودنسی، دندان مصنوعی، کشیدن عصب، ایمپلنت و… را با درصد بالایی از پوشش بیمه دانا دریافت کنید.

 

خدمات ایمپلنت دندان با بیمه دانا

خدمات ایمپلنت دندان با بیمه دانا

 

سقف هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا :

بسیاری از افراد درخواست اطلاع از سقف هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا را دارند. در پاسخ به این درخواست می توان گفت که این بیمه تاکنون فقط به صورت گروهی خدمات خود را ارائه کرده و به صورت تکی برای خرید بیمه بدون فعالیت گروهی هیچگونه عملکردی ندارد. درواقع می‌توان گفت که نوع بیمه گروهی تنها شامل کلیه سازمان ها، ارگان ها و نهادها می شود و طبق قرارداد بین بیمه گذار و شرکت بیمه شرایط پرداخت بر اساس عوامل مختلفی همچون تعداد افراد تحت پوشش بیمه، شرایط سنی افراد، حدود تعهدات و … می‌باشد. به همین دلیل تنها دارندگان بیمه دانا توسط یک شرکت و مرکز عمومی قادر به دریافت هزینه برای ایمپلنت هستند.

همچنین طبق پیروی بیمه دانا از قرارداد بین بیمه گذار و شرکت نمی توان مبلغ مشخصی را برای ایمپلنت بیمه دانا در نظر گرفت. اگر قصد دریافت اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مشورت با مشاوران سایت دنتال بهره ببرید.

مطلب پیشنهادی: ایمپلنت دندان اقساطی تهران

دندانپزشکی طرف قرارداد ایمپلنت بیمه دانا :

باتوجه به اطلاعات ذکر شده تمامی عملکرد بیمه دانا بستگی به قرارداد بین بیمه و مرکز دندانپزشکی دارد. و برای بهره مندی از خدمات هر بیمه باید به مرکز آن مراجعه کرده و پس از تکمیل شرایط اولیه نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم  برای انجام جراحی و دریافت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا کلینیک دنتال را به عنوان یکی از معتبرترین مراکز دندانپزشکی ایران مد نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی: ایمپلنت دیجیتال در تهران

تیم حرفه ای و مجرب کلینیک دنتال با سالها تجربه در زمینه خدمات مختلف دندانپزشکی مانند ترمیم، کاشت و جرم گیری دندان و…  درکنار شما عزیزان است. همچنین قابل ذکر است که دارندگان بیمه‌های دیگر نیز همچون بیمه رازی، بیمه دانشگاه آزاد، بیمه آسیا، بیمه ایران. بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک مرکزی، بانک ملت، بانک تجارت و … امکان دریافت بهترین و یا کیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی را در این کلینیک دارند.

 

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

 

افراد واجد ایمپلنت بیمه دانا :

در این مطلب توضیحات بسیار کاملی درباره ایمپلنت بیمه دانا توسط متخصص ایمپلنت در تهران و چگونگی دریافت هزینه و مزایای آن برای شما ارائه دادیم. اما قابل ذکر است که تمامی توضیحات بیان شده با توجه به شرایط بسیار خاصی انجام خواهد شد و تنها تعدادی از افراد واجد شرایط ایمپلنت بیمه دانا هستند، قادر به بهره از آنها خواهند بود. اگر شما نیز تصمیم گرفته اید از ایمپلنت بیمه دانا برای جراحی استفاده کنید، قبل از هر کاری باید بدانید که شرایط لازم برای این کار چیست و چه افراد واجد شرایط دریافت بیمه هستند. در ادامه شرایط دریافت بیمه ایمپلنت را ذکر کردیم.

1. بیمار باید استخوان فک قوی و بسیار محکم برای عدم عوارض جانبی پس از جراحی داشته باشد.

2. میزان ارتفاع مناسب استخوان در فک بالا برای انجام ایمپلنت بسیار مهم است؛ زیرا هرگونه فاصله نامناسب ایجادکننده عوارض بسیار شدید برای فرد خواهد بود.

3. وجود لثه های سالم نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می تواند نقش بسیار مهمی در ایمپلنت دریافت کند.

4. متقاضیان ایمپلنت باید پس از جراحی به مراقبت مداوم از دندان طبق برنامه غذایی مانند استفاده از غذاهای نرم بپردازند.

5. هرگونه مراقبت شخصی  مانند استفاده از نخ دندان، مسواک زدن مداوم برای بیمار پس از جراحی الزامی است.

6. بیمه تنها برای انجام جراحی اولیه نیست و شما برای اطمینان از سلامت ایمپلنت و عدم عوارض جانبی هر چند وقت یک بار به مطب دندانپزشکی برای معاینه مراجعه کنید.

با توجه به شرایط ذکر شده برای دریافت بیمه دانا در زمینه انجام خدمات ایمپلنت شما قبل از دریافت نوبت جراحی باید توسط دندان پزشک معاینه شده تا در صورت وجود هرگونه مشکل به درمان بپردازید.

 

دلایل انجام ایمپلنت دندان :

بسیاری از افراد به سلامت دندان های خود توجه نمی‌کنند و این تصور را دارند که چرا باید ایمپلنت دندان را انجام دهیم و درصورت عدم استفاده از خدمات دندانپزشکی نیاز به هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا نخواهیم داشت. درپاسخ به این سوال می‌توان گفت استفاده از ایمپلنت دارای مزایای منحصر به فردی می‌باشد که  باعثرفع هرگونه بیماری دهان و دندان، آسودگی خاطر بیمار، زیبایی ظاهر، جلوگیری از پوسیدگی دندان‌های دیگر و… است. برای مثال از این دلایل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

 

1. جلوگیری از تحلیل استخوان فک :

برخلاف باور بیماران پوسیدگی دندان تنها به خود دندان مربوط نیست و وقتی دندانی را از دست می دهید و فضای دندان خالی می شود. این موضوع باعث ایجاد تحلیل استخوان آن ناحیه و ایجاد ضعف شدید. به همین دلیل ایمپلنت دندان قادر به جلوگیری از هرگونه تحلیل استخوان فک می‌شود. در واقع می‌توان گفت که ایمپلنت با پر کردن جای ریشه دندان اصلی شما ساختار  بدن را گول زده و باعث می‌شود که استخوان نبود دندان را احساس نکند.

 

2. ایجاد زیبایی ظاهر :

مهمترین دلیل بهره از هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا ایجاد زیبایی برای هر فرد است. دندان از مهمترین عوامل زیبایی است که افراد به آن توجه نمی‌کنند. اما زمانی که دندانی را از دست می دهیم تازه متوجه تاثیر بالای آن در زیبایی خواهیم شد. بهترین راه برای ترمیم زیبایی، ایمپلنت است. همچنین با استفاده از ایمپلنت علاوه بر بازگشت زیبایی شما از آسیب به دندان های مجاور جلوگیری خواهید کرد.

 

دلایل انجام ایمپلنت دندان با بیمه دانا

 

سخن پایانی :

در این مطلب به صورت کامل و گسترده ما توضیحات کاملی درباره  بیمه دانا، ایمپلنت دندان، هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا و … توضیح دادیم. درصورت وجود هرگونه سوال شما می‌توانید با  شماره تماس‌های موجود در سایت دنتال تماس بگیرید و با مشاوران کلینیک ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی:

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟