برای شرکت در دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

دندانپزشکی نیلی

Dental Best

کامپوزیت کازمودنت آمریکا

کامپوزیت کازمودنت آمریکا
آنچه در این مطلب می خوانید:

کامپوزیت کازمودنت آمریکا، یکی پرطرفدارترین درمان های دندانپزشکی زیبایی کامپوزیت است که برای ترمیم و رفع عیوب دندان و اصلاح لبخند زییا کاربرد دارد. موارد به کار رفته برای کامپوزیت در برندهای مختلفی در دنیا تولید می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند.

قیمت هر واحد کامپوزیت دندان در کلینیک دندانپزشکی دنتال بست از واحدی 390 هزار تومان شروع می شود.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی کامپوزیت کازمودنت آمریکا بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی:

کامپوزیت کازمودنت آمریکا چیست؟

کامپوزیت کازمودنت آمریکا که با نام کامپوزیت کازمادنت نیز شناخته می شود یکی از بهترین برندهای کامپوزیت در تمام دنیا می باشد، که در زمره یکی از بهترین انتخاب های دندانپزشکان برای اصلاح و رفع عیوب دندان قرار دارد.

این کامپوزیت در برابر سایش از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای ثبات رنگ طولانی مدت نیز می باشد. کامپوزیت کازمودنت در مقایسه با سایر برندهای دیگر تنها کامپوزیتی می باشد که به طرز صحیحی رنگدانه شده است. و شفافیت آن متناسب با سطح مینای دندان می باشد.

این کامپوزیت برای افرادی که تمایل دارند دندان های سفید و هالیوودی داشته باشند مناسب است و از نظر کیفی نیز جزو مرغوبترین ونیرهای دندانی قرار دارد.

در تولید کامپوزیت کازمودنت استانداردهای جهانی و مورد تایید FDA به کار رفته است و شرکت تولید کننده آن با بیش از 30 سال سابقه به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان کامپوزیت در دنیا می باشد.

این محصول دارای رنگ های متنوعی می باشد که بهترین و پرکاربردترین آن ها SB1 ، SB2 و SB3  است. از مهم ترین مزیت های این نوع کامپوزیت می توان به مقاومت بالا در برابر سایش و تغییر رنگ، برخورداری از ویژگی های طبیعی دندان، درخشندگی دندان در طولانی مدت و مقاوم در برابر لکه و پلاک های دندانی اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی:

 

ویژگی های کامپوزیت کازمودنت آمریکا

در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های کامپوزیت کازمودنت اشاره می کنیم:

  • ماندگاری بالا

یکی از مهم ترین ویژگی های این کامپوزیت ماندگاری و دوام و طول عمر آن است که در حالت معمول

در حدود 5 سال می باشد که اگر نکات مراقبتی و بهداشتی رابه درستی رعایت کنید

می توانید عمر مفید آن را طولانی تر کنید. کامپوزیت کازمودنت آمریکا در زمره کامپوزیت های با کیفیت بالا قرار دارد.

  • شفافیت و زیبایی

از دیگر ویژگی های این کامپوزیت که شرکت تولید کننده به آن توجه زیادی داشته شفافیت و زیبایی کامپوزیت است. در ساخت این کامپوزیت موادی نظیر پلیمر، شیشه، فیلر و افزودنی های مختلف دیگری به کار رفته است. که شفافیت و زیبایی را برای کامپوزیت تضمین می کند.

در حقیقت این شرکت امریکایی تمام تلاش خود را به کار برده است تا کامپوزیت های شفاف که از نظر شکل ظاهری مشابه مینای دندان باشد، را تولید و به بازار عرضه نماید.

  • استحکام و مقاومت

کامپوزیت کازمودنت آمریکا از مقاومت بالایی در برابر شکستن و زرد شدن برخوردار است.

قیمت کامپوزیت کازمودنت آمریکا

در تعیین قیمت کامپوزیت کازمودنت آمریکا عوامل زیادی می تواند تاثیر گذار باشد. اما در حالت کلی قیمت این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه پرداختی برای خرید کامپوزیت کازمودنت آمریکا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برند کشور سازنده

با توجه به این که کامپوزیت کازمودنت در زمره یکی از برندهای مطرح و معروف می باشد و از نظر کیفیت در ساخت از استانداردهای جهانی پیروی می کند. از این رو در مقایسه با سایر انواع کامپوزیت ها ممکن است تا حدودی گرانتر باشد.

  • تعداد واحد کامپوزیت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت کامپوزیت کازمودنت آمریکا تعداد واحد های آن است. واحد های کامپوزیت براساس تعداد دندان هایی که می خواهید کامپوزیت کنید محاسبه می گردد.

به عنوان مثال اگر دو دندان شما به درمان زیبایی کامپوزیت نیاز دارد به این معنا است که شما بایستی دو واحد کامپوزیت خریداری کنید.

  • دستمزد دندانپزشک

شما برای این درمان زیبایی بایستی دستمزد دندانپزشک را نیز پرداخت کنید که محاسبه این دستمزد نیز براساس تجربه و مهارت دندانپزشک و همچنین موقعیت مکانی مطب و یا کلینیک او محاسبه می شود.

  • نیاز و یا عدم نیاز به ترمیم دندان قبل فرایند کامپوزیت

یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش قیمت کامپوزیت کازمودنت آمریکا سلامت دندان ها است، در صورتی که دندان هایی که می خواهید کامپوزیت کنید دچار پوسیدگی نشده و این که برای یکدست و هماهنگ شدن نیاز به ارتودنسی نداشته باشد در نتیجه هزینه کمتری را نیز برای این درمان زیبایی پرداخت خواهید کرد. لذا می توان گفت افرادی که دندان های سالمی دارند و تنها هدف آن ها از کامپوزیت زیبایی دندان است هزینه کمتری را برای آن پرداخت می کنند.

این برند به دلیل کیفیت بالا برای کامپوزیت دندان خرگوشی پیشنهاد می شود.

روش های جلوگیری از تغییر رنگ کامپوزیت کازمودنت آمریکا

اگرچه این برند کامپوزیت در برابر زرد شدن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. اما این امر تنها زمانی امکان پذیر است که شما نکات مراقبتی را به درستی رعایت کرده باشید. برخی ار روش ها برای سفید نگه داشتن این کامپوزیت به قرار ذیل است:

  • مسواک زدن بعد از مصرف نوشیدنی های رنگی مانند چای و یا قهوه

بعد از خوردن قهوه و هر کدام از وعده های غذایی توصیه می کنیم بلافاصله مسواک بزنید و از این طریق مواد اسیدی و قندی به دندان ها اتصال پیدا نکرده و مانع از تغییر رنگ کامپوزیت دندان شما می شود.

  • دندان های اطراف کامپوزیت را سفید کنید

زمانی که می خواهید برای یک یا چند دندان از کامپوزیت کازمودنت استفاده کنید دندانپزشک از شما می خواهد به منظور ایجاد هماهنگی میان دندان ها، سایر دندان های دیگر را سفید کنید. توصیه می کنیم این کار را قبل از کامپوزیت دندان ها انجام دهید.

  • به جای ونیر های قدیمی از کامپوزیت کازمودنت استفاده کنید

اگر در گذشته کامپوزیت انجام داده اید و اکنون دچار تغییر رنگ شده اند. قطعا دندانپزشک به شما پیشنهاد می دهد که کامپوزیت کازمودنت را جایگزین ونیرهای قدیمی کنید.

مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر برای کامپوزیت دندان در تهران

سایر برندهای کامپوزیت:

منبع

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟