برای شرکت در دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

دندانپزشکی نیلی

Dental Best

قیمت ایمپلنت سوئیسی sic

ایمپلنت sic
آنچه در این مطلب می خوانید:

آیا ایمپلنت سوئیسی sic مناسب هستند؟ عمر و قیمت ایمپلنت سوئیسی sic چگونه است؟ ویژگی های ایمپلنت سوئیسی چیست؟ اگر می خواهید از برندهای سوئیسی آن برای ترمیم دندان با ایمپلنت استفاده کنید، در دنتال بست ایمپلنت با ما همراه باشید.

ایمپلنت توسط کشورهای مختلفی در دنیا تولید می شود که در این میان ایمپلنت های تولید شده در اروپا از جایگاه و جایگاه خوبی برخوردارند و پس از آمریکا رتبه دوم را از نظر کیفیت ایمپلنت در دنیا به خود اختصاص دادند.

در اروپا کشورهای مختلفی در زمینه تولید ایمپلنت فعالیت می کنند که یکی از این کشورها سوئیس است که در بازار جهانی ایمپلنت را با برندهای مختلف عرضه می کند. یکی از برند های تولید شده توسط این کشور برند sic است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ایمپلنت sic
ایمپلنت sic

ویژگی های ایمپلنت سوئیسی sic چیست؟

Swiss implant sic یکی از برندهای ایمپلنت تولید سوئیس است که مدت زیادی از ورود آن به بازار نمی گذرد اما از آنجایی که این برند قیمت مناسبی دارد در ایران جایگاه خوبی پیدا کرده و در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد. بگیر. به عبارتی فروش این نوع ایمپلنت در کشور ما خوب بوده و طرفداران زیادی دارد.

لازم به توضیح است که کیفیت برند sic با وجود قیمت ارزان بسیار مناسب است و بدون نیاز به تعمیر می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد. این برند ایمپلنت سوئیسی از نظر کیفیت شباهت زیادی به ایمپلنت های کره ای دارد و در حد آنها می باشد.

مطالب پیشنهادی:

آیا استفاده از ایمپلنت سوئیسی sic انتخاب مناسبی است؟

ایمپلنت sic را می توان یک کالای مناسب برای ترمیم دندان دانست زیرا این برند از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار بوده و برند اروپایی است. اما استفاده از آن در ایران یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها محسوب می شود. بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مناسب ترین انتخاب برای ترمیم دندان است.

استفاده از ایمپلنت سوئیسی sic به چه افرادی توصیه می شود؟

ایمپلنت های سوئیسی مورد نظر برای کسانی که شرایط زیر را دارند بهترین هستند:

  • کسانی که به دنبال ایمپلنت با کیفیت هستند
  • کسانی که می خواهند از ایمپلنت با قیمت مناسب استفاده کنند
  • کسانی که به دنبال ایمپلنت های طولانی مدت هستند
  • کسانی که به زیبایی دندان های خود اهمیت می دهند
  • کسانی که می خواهند از برندهای اروپایی حداکثر استفاده را ببرند

محدوده قیمت ایمپلنت سوئیسی sic

قیمت ایمپلنت سوئیسی sic
قیمت ایمپلنت سوئیسی sic

ایمپلنت دندان یکی از روش‌های جایگزینی دندان‌های از دست رفته است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ایمپلنت‌های سوئیسی از جمله ایمپلنت‌های باکیفیت و پرکاربرد در جهان هستند. قیمت ایمپلنت سوئیسی sic یکی از عواملی است که در انتخاب این نوع ایمپلنت توسط افراد موثر است.

ایمپلنت های سوئیسی می توانند کمی گرانتر از برندهای کره ای باشند زیرا به هر حال رتبه بالاتری دریافت می کنند، اما در کل تفاوت چندانی با هزینه ایمپلنت های کره ای ندارند و پرداخت کمی بیشتر برای تهیه آن مناسب است. بیشتر از ایمپلنت های کره ای خواهد بود.

اما توجه داشته باشید که همه افراد با صرف هزینه یکسان نمی توانند از این نوع ایمپلنت ها استفاده کنند بلکه هر فرد با توجه به شرایط خود باید یک بار هزینه پرداخت کند.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت سوئیسی sic

قیمت ایمپلنت سوئیسی sic می‌تواند در مراکز مختلف دندانپزشکی متفاوت باشد. عواملی مانند برند ایمپلنت، نوع روکش دندان، کیفیت مواد مصرفی و مهارت دندانپزشک می‌توانند بر قیمت ایمپلنت تاثیرگذار باشند. هزینه مورد نیاز برای ایمپلنت سوئیسی برند sic بر اساس فاکتورهای ذکر شده در زیر تعیین می شود و در واقع قیمت ایمپلنت سوئیسی sic به این عوامل بستگی دارد:

  • برند ایمپلنت: برندهای مختلف ایمپلنت سوئیسی قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، برندهای معتبرتر قیمت بالاتری دارند.
  • نوع روکش دندان: روکش دندان از مواد مختلفی مانند سرامیک، زیرکونیا و فلز ساخته می‌شود. روکش‌های سرامیک و زیرکونیا قیمت بالاتری نسبت به روکش‌های فلزی دارند.
  • کیفیت مواد مصرفی: مواد مصرفی مورد استفاده در کاشت ایمپلنت مانند پودر و سیمان نیز می‌توانند بر قیمت ایمپلنت تاثیرگذار باشند.
  • مهارت دندانپزشک: مهارت و تجربه دندانپزشک در انجام جراحی کاشت ایمپلنت نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد

فرق بین ایمپلنت سوئیسی sic و ایمپلنت کره ای

ایمپلنت sic سوئیسی شباهت هایی با ایمپلنت کره ای دارند اما از طرف دیگر تفاوت هایی نیز بین آن ها وجود دارد. در مقایسه با ایمپلنت های کره ای، ایمپلنت های سوئیسی کیفیت بالاتری دارند و کمی گران تر هستند.

علاوه بر این ایمپلنت sic یکی از برندهای اروپایی و در رده دوم ایمپلنت های دنیا به حساب می آیند در حالی که ایمپلنت های کره ای سومین کلاس ایمپلنت های دنیا و در گروه ایمپلنت های آسیایی قرار می گیرند.

سوئیس یکی از بهترین تولیدکنندگان ایمپلنت در جهان است، اما کره یکی از بهترین تولیدکنندگان ایمپلنت در آسیا است.

پیدا کردن ایمپلنت کره ای در ایران در مقایسه با ایمپلنت sic سوئیسی راحت تر است.

برندهای دیگر ایمپلنت سوئیسی

در سوئیس علاوه بر ایمپلنت sic انواع دیگری از برندهای ایمپلنت نیز تولید می شود که به شرح زیر است:

ایمپلنت spi

این ایمپلنت یکی از برندهای خوب وارداتی است و یکی از برندهای سوئیسی باکیفیت می باشد که از سوی وزارت بهداشت به درجه A اعطا شده است.

ایده

ایمپلنت ایده در ایران توسط داستکام که نماینده این برند در ایران است، توزیع می شود. برند ایده یکی از معروف ترین برندهای ایمپلنت در ایران است.

اشترومن

ایمپلنت استرومن یکی از بهترین برندهای سوئیسی است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت این برند در مقایسه با انواع دیگر کمی بالاتر است اما استفاده از آن یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

لازم به توضیح است که علاوه بر اینها، برندهای دیگری نیز در سوئیس تولید و در سراسر جهان به فروش می رسند.

سخن پایانی درباره قیمت ایمپلنت سوئیسی sic

این برند برای افرادی که قصد استفاده از برندهای خوب را با هزینه کم دارند، گزینه ایده آلی است که می توانید در دنتال بست ایمپلنت از آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید از برندهای پریمیوم استفاده کنید، باید از سایر برندهای اروپایی یا آمریکایی استفاده کنید.

ایمپلنت سوئیسی sic یکی از گزینه‌های مناسب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. این نوع ایمپلنت از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی نیز دارد. البته قبل از تصمیم‌گیری برای کاشت ایمپلنت سوئیسی sic، بهتر است با چند دندانپزشک متخصص مشورت کنید و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟