برای شرکت در دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

دندانپزشکی نیلی

Dental Best

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران
آنچه در این مطلب می خوانید:

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران موضوع بحث این مطلب است، همانطور که می دانید همه افرادی که قصد انجام لمینت برای ترمیم دندان های خود را دارند به دنبال دندانپزشک زیبایی واجد شرایط و دارای تجربه بالا هستند، اما یافتن یک  دکتر لمینت خوب در تهران  و شهرستان ها دشوار است زیرا بسیاری از دندانپزشکان عمومی، ارتودنتیست ها و … نصب می کنند. روکش های دندانی و بیماران نمی توانند صلاحیت خود را تشخیص دهند. از آنجایی که هر روز بر تعداد افرادی که به دنبال بهترین لمینت دندان در تهران هستند افزوده می شود، در این مقاله به معرفی بهترین دکتر لمینت دندان و دندانپزشکی اقساطی در غرب تهران می پردازیم.

لمینت دندان در تهران چگونه انجام میشود؟

لمینت دندان در تهران یکی از روشهای متداول اصلاح ظاهری دندان و طراحی لبخند است. امروزه داشتن لبخند زیبا سخت نیست. با وجود روش های زیبایی درمانی مانند لمینت دندان، هر کسی می تواند به مراجعه به یک دکتر خوب برای لمینت دندان لبخند زیبا و جذابی داشته باشد. لمینت یک روکش نازک همرنگ دندان است که به منظور بهبود ظاهر لبخند شما طراحی می شوند. در واقع لمینت برای کسانی که دندان هایشان پوسیده است ،کج و معوج و نا مرتب هستند یا از هم فاصله دارند و یا حتی افرادی که دندان های مرتب و سالمی دارند اما به دنبال بهبود طرح لبخند خود هستند نیز روشی عالی است. این روکش ها علاوه بر زیبایی دندان باعث افزایش طول عمر دندا‌ن‌ها و بالا بردن استحکام مینای دندان می شوند. همچنین لمینت دارای دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی است.

لمینت سرامیکی که به پرسلن ونیر معروف است، در لابراتوار ساخته می شود و همانطور که از اسمش پیداست از جنس سرامیک نازک به قطر تقریباً 0.5 میلی متر است. در این روش لمینت معمولاً نیاز است بخشی از مینای دندان تراشیده شود.

اما لیمینت کامپوزیتی از مواد همرنگ دندان و معمولاً در مطب و بدون نیاز به لابراتور ساخته می شود. همچنین در این روش، معمولاً نیاز به تراشیدن دندان نیست و فقط لمینت ها با اشعه روی دندان چسبیده می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش روی لینک کامپوزیت دندان اقساطی در تهران کلیک کنید.

 لمینت دندان
انجام لمینت دندان

مراحل کار بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

مراحل انجام لمینت دندان در تهران بنابر تشخیص پزشک می تواند طولانی تر یا کوتاه تر شود .اما به طور کلی برای انجام لمینت دندان به سه جلسه نیاز است.

مرحله اول

در جلسه اول برای مشاوره باید به پزشک مراجعه کنید و بنابر تشخیص پزشک یک سری عکسبرداری انجام شود و اگر دندان ها دارای پوسیدگی و یا مشکلات دیگری هستند، باید بر طرف شود.

مرحله دوم

در این مرحله پس از مشاوره لمینت دندان در تهران نوبت قالب گیری است. در این مرحله پزشک با توجه به ضخامت روکش ، دندان ها را می تراشد. و برای اینکه مراجعه کننده دردی را احساس نکند از بی حسی استفاده می شود . پس از قالب گیری دندان ها قالب ها را به لابراتوار می فرستند. آماده شدن قالب ها 2 تا 4 هفته طول می کشد و در این مدت پزشک از قالب های موقت برای محافظت از دندان های مراجعه کننده استفاده می کند.

 مرحله سوم

پس از اینکه روکش ها آماده شد، ابتدا برای انداه گیری و بررسی موقتاً روی دندان قرار می گیرند. و سپس اگر اندازه بود دکتر لمینت دندان کمی رو دندان ها را ابتدا تمیز می کند و می خراشد تا زبر شوند و روکش ها بهتر به دندان بچسبند. سپس به کمک یک رزین مخصوص و حساس به نور این روکش ها روی دندان قرارمی گیرند و با پرتو های نوری روی دندان محکم می شوند.

در آخر هم دندانپزشک توصیه می کند چند هفته بعد از انجام و نصب لمینت دندان مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا وضعیت روکش ها بررسی شود.

مطلب پیشنهادی: متخصص ایمپلنت در تهران

نظر بهترین دکتر برای لمینت دندان در تهران درباره مزایا و معایب لمینت

بهترین دکتر برای لمینت دندان در تهران

بهترین دکتر برای لمینت دندان در تهران

لمینت دندان نیز مانند هر روش زیبایی دیگر مزایا و معایبی دارد .

مزایای لمینت دندان

  • سفید و درخشان شدن رنگ دندان ها
  • افزایش طول عمر دندا‌ن‌ ها و بالا بردن مقاومت مینای دندان
  • بازسازی مینای دندان
  • فرم دهی دندان
  • مرتب کردن به هم ریختگی دندان
  • بهبود ظاهر طرح لبخند
  • ترمیم شکستگی ها و ترک خوردگی در دندان ها
  • نگهداری آسان

معایب لمینت دندان

  • در صورتی که لمینت  دچار شکستگی و لب پریدگی شود، امکان ترمیم لمینت وجود ندارد و باید تعویض شود.
  • اگر دندان را بیشتر از حد معمول بتراشند شود ماندگاری روکش پایین تر می آید
  • اگر رنگ روکش ها متناسب با دندان شما نباشد و یا اینکه رنگ دلخواه شما نباشد، باید تا قبل ازنصب روکش ها ،آن ها را تعویض کنید.
  • ایجاد بیماری های دهان و دندان در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • امکان پوسیده شدن دندان زیر روکش

بیشتر بدانید

مراقبت های بعدی توصیه شده توسط بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

لمینت دندان
انواع لمینت دندان

مراقبت های بعد از انجام  از لمینت دندان که توسط بهترین دکتر های لمینت دندان توصیه شده شامل موارد زیر می باشد:

رعایت بهداشت دهان و دندان: بعد از انجام این روش نیز باید مثل قبل حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و همچنین استفاده از نخ دندان را هم فراموش نکنید.

پرهیز از مصرف غذا های سفت: بعد از انجام روکش نباید غذا و میوه های سخت بخورید و همچنین آجیل را با دندان بشکنید . زیرا این کار باعث ترک و لب پریدگی دندان و روکش آن می شود.

عدم مصرف دخانیات: استعمال هر گونه دخانیات اعم از سیگارو قلیان ، به مرور باعث تغییر رنگ دندان می شوند.

انجام کار های سخت با دندان: هرگز سعی نکنید یک شی سخت را با دندان باز کنید یا بشکنید زیرا باعث لب پریدگی و شکستگی روکش می شود.

احساس نامیزان بودن بلافاصله بعد از نصب:  بلافاصله بعد از اتمام لمینت دندان در تهران ممکن است احساس کنید که دندان هایتان بیش از حد تیز یا بلند هستند. اما نیاز نیست نگران باشید. این احساس بعد از چند روز برطرف می شود.

احساس درد در ناحیه دندان : بعد از انجام این روش  ممکن است برای چند روز احساس درد داشته باشید. این درد طبیعی است و بعد از چند روز بر طرف می شود. اما اگر درد دندان ها طولانی تر شد به دندانپزشک مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران

قيمت لمينت كردن دندان ها در بهترین مرکز لمینت دندان در تهران

خب احتمالاً برایتان سوال پیش می آید که لمینت دندان در تهران چقدر هزینه دارد؟

هزينه لمينت كردن دندان با توجه به جنس مواد، نوع آن، تعداد دندان هایی که روکش می شوند و وضعیت دندان متفاوت است. قیمت هر واحد لمینت و قیمت لمینت دندان پس از بررسی پزشک محاسبه می شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین کامپوزیت دندان در تهران 100% تضمینی

ویژگی های بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

بهترین پزشک برای لمینت دندان ، دندانپزشک  زیبایی و ترمیمی است که دانش و تخصص لازم را در زمینه  انواع لمینت دندان دارد  و مراحل این روش را که شامل برش مینای دندان، قالب گیری، انتخاب رنگ و لمینت گذاری می باشد را با بهترین کیفیت انجام می دهد. و به روز از مدرن ترین تجهیزات دندانپزشکی و آخرین علم روز دنیا استفاده می کند.

قبل از انجام عمل های لمینت دندان، ابتدا باید یک دکتر لمینت خوب در تهران یا شهر خود پیدا کنید، اما چگونه متوجه شوید که دندانپزشک شرایط لازم برای نصب این روکش را دارد؟ بهترین پزشک طبقاتی در تهران باید دارای ویژگی های زیر باشد:

داشتن مدرک تخصصی از بهترین دانشگاه ها:

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران باید مدرک تخصصی روکش را از دانشگاه های معتبر ایران یا جهان اخذ کرده و دوره های تخصصی نصب لمینت را گذرانده باشد. برخی تصور می کنند در این روش دندانپزشک فقط پوسته های لمینت را روی دندان می چسباند در حالی که یکی از  مهم ترین مراحل لمینت دندان  قروچه و قالب گیری دندان ها است و اگر این مراحل به درستی انجام نشود. ، نه تنها ظاهر لمینت دندان رضایت بخش نخواهد بود. بخشی از آن نخواهد بود، اما آسیب های جبران ناپذیری به مینای طبیعی دندان وارد می شود.معمولاً دندانپزشکان مدارک تحصیلی خود را به دیوار مطب خود آویزان می کنند، اما می توانید از خود دکتر لمینت در مورد تحصیلاتش بپرسید.

نمونه کارهای بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر لمینت دندان داشتن تجربیات موفق است، حال چگونه می توان تجربه کاری او را سنجید؟ بهترین و ساده ترین راه مشاوره با نمونه کار متخصص لمینت است. عکس های قبل و بعد از  لمینت دندان را می توانید  در سایت دکتر لمینت یا صفحه اینستاگرام مشاهده کنید. نمونه کارها باید کاملا واقعی و بدون هیچ گونه ویرایش و روتوش باشند. همچنین یکی دیگر از راه های سنجش میزان تجربه متخصص لمینت دندان در تهران، نظر سایر مشتریان در مورد وی است.اگر دکتر لمینت وب سایت دارد یا در شبکه های اجتماعی فعال است، می توانید از نحوه انجام این روش و میزان رضایت آنها از بازخورد بیماران قبلی مطلع شوید.

از مواد و مارک های لمینت با کیفیت بالا استفاده کنید:

مواد و شرکت سازنده لمینت دندان به طور مستقیم بر عمر این روکش تاثیر می گذارد. یک دکتر لمینت خوب و حرفه ای باید از برندهای شناخته شده و باکیفیتی مانند ایمکس، لومینیرز و برلیانس استفاده کند. اگر در جلسه مشاوره قبل از لمینت دندان از پزشک خود بپرسید که از چه مارک هایی استفاده می کند و چقدر این روکش ها دوام می آورند مفید خواهد بود. از آنجایی که برای نصب لمینت سرامیکی  ، متخصص لمینت باید از دندان ها قالب بسازد و سپس آن را به لابراتوار بفرستد، بنابراین باید یک لابراتوار دندانپزشکی معتبر را به عنوان شریک خود انتخاب کند.

درک و همدردی دکتر خوب برای لمینت دندان با بیمار

دکتر خوب برای لمینت

دکتر خوب برای لمینت دندان در تهران

بهترین پزشک برای لمینت دندان باید خود را جای بیمار بگذارد و به همه نگرانی ها و سوالات آنها پاسخ جامع و قانع کننده بدهد. یکی دیگر از ویژگی های بهترین متخصص لمینت دندان در تهران این است که به مراجعه کننده این اطمینان را بدهد که در صورت وجود درد، خونریزی یا هر مشکلی پس از عمل، خود و کادر دندانپزشکی به بیمار کمک خواهند کرد. همچنین فرض کنید دندانپزشک متخصص بتواند با کاهش قیمت یا شرایط پرداخت، پرداخت هزینه لمینت دندان توسط بیمار را تسهیل کند. در این صورت قطعا محبوبیت آن در بین بیماران افزایش خواهد یافت.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران از وسایل مدرن دندانپزشکی استفاده می کند

یک دکتر لمینت خوب باید مجهز به جدیدترین ابزارهای دندانپزشکی باشد تا با روش های بهتر و مطمئن تری در مدت زمان کوتاهی روکش چینی را روی دندان بیمار نصب کند.

اطلاعات دندانپزشکی بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

مجهز بودن به جدیدترین علوم دندانپزشکی و یا به عبارتی به روز بودن یکی از ویژگی های مهم بهترین پزشک طبقاتی تهران می باشد. علم پزشکی به طور مداوم در حال پیشرفت است تا با کشف روش های بهتر، درمان بیماران را آسان تر و ایمن تر کند. یک متخصص لمینت دندان همیشه به دنبال گسترش دانش خود با مطالعه مقالات یا شرکت در کنفرانس های دندانپزشکی است.

پرداخت هزینه های معقول از بیمار:

قیمت لمینت دندان  متفاوت است و یکی از بزرگترین عوامل تاثیرگذار سطح تخصص و تجربه متخصص لمینت دندان است. هرچه مهارت و تجربه پزشک لمینت بالاتر باشد، هزینه ها نیز بیشتر می شود، اما همانطور که گفتیم بهترین دکتر لمینت یا بهترین کلینیک باید شرایط اقتصادی کشور را درک کند و هزینه ای غیر منطقی دریافت نکند.

دسترسی به مطب یا کلینیک آسان است:

بهترین مطب دندانپزشکی یا کلینیک دندانپزشکی دکتر لمینت در تهران باید در مرکز شهر یا مکانی باشد که افراد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. مکان های دور و صعب العبور باعث ناراحتی و آزار مشتریان می شود که حتی ممکن است بسیاری از آن پشیمان شوند.

کدام دندانپزشکان می توانند لمینت دندان نصب کنند؟

از آنجایی که رشته جداگانه ای به نام دندانپزشکی زیبایی در دانشگاه های ایران و حتی دنیا وجود ندارد و اکثر پزشکان این رشته در کلاس های تخصصی نصب لمینت دندان ها را قرار می دهند، به همین دلیل بسیاری از دندانپزشکان از این روش استفاده می کنند. در واقع، همه متخصصان لمینت دندان، دندانپزشک هستند، اما همیشه این موضوع صادق نیست. از جمله افرادی که می توانند این کاور را به عنوان دکتر لمینت نصب کنند عبارتند از:

دندانپزشک عمومی

دندانپزشکان عمومی به بیماران کمک می کنند تا سلامت دهان و ظاهر خود را بهبود بخشند. از آنجایی که لمینت دندان نسبت به سایر روکش ها ظاهر بهتری دارد و سلامتی بیمار را به خطر نمی اندازد، دندانپزشکان عمومی اغلب این روش درمانی را توصیه می کنند. دندانپزشکان عمومی علاوه بر نصب لمینت دندان، درمان های دیگری مانند درمان بیماری پریودنتال و پرکردن دندان را نیز انجام می دهند. بسیاری توصیه می کنند که برای ونیرها به دندانپزشک عمومی مراجعه کنید، زیرا آنها به شدت بر روی بهبود زیبایی و سلامت دهان تمرکز می کنند.

دندانپزشک زیبایی

هدف اصلی دندانپزشکان زیبایی اصلاح خط لبخند بیمار است که البته می توانند برخی از مشکلات مربوط به سلامت دهان را تشخیص داده و درمان کنند. دندانپزشکان زیبایی خدماتی مانند لمینت دندان، کامپوزیت دندان، سفید کردن، ارتودنسی و غیره را ارائه می دهند. آنها در هر مرحله از نصب روکش دندان آموزش دیده و با تجربه هستند.

متخصص ارتودنسی

ارتودنتیست ها به ندرت لمینت های دندانی و سایر روکش ها را نصب می کنند. آنها عمدتاً بر بازگرداندن تراز دندان ها و استخوان فک تمرکز می کنند. اگرچه یکی از کاربردهای رول کردن، یکنواخت کردن اندازه دندان ها و ترمیم فاصله بین دندان ها است، اما روش ارتودنسی باید در مواقعی که فاصله بین دندان ها زیاد یا به شدت نامنظم است استفاده شود. با این حال، برخی از متخصصان ارتودنسی نیز ممکن است پزشک لمینت باشند و تجربه نصب آن را داشته باشند.

چرا باید با بهترین دکتر لمینت دندان در تهران مشورت کنیم؟

همانطور که در قسمت قبل گفتیم دندانپزشکان عمومی، ارتودنتیست ها و دندانپزشکان زیبایی نصب لمینت دندان و سایر روکش ها را انجام می دهند، اما چرا باید به پزشک لمینت مراجعه کرد؟ یکی از مراحل روکش دندان، تراش دندان است که در این مرحله باید ضخامت روکش از روی مینای دندان بریده شود. پس از  تراشیدن دندان برای لمینت  ، دندان طبیعی قابل بازگشت نیست و در صورت عدم انجام این کار توسط پزشک متخصص و متخصص، آسیب های جبران ناپذیری به دندان وارد می شود و لمینت به خوبی روی لثه قرار نمی گیرد.بنابراین توصیه می کنیم کار خود را به بهترین پزشک لمینت دندان بسپارید.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران چه می کند؟

یک دندانپزشک خوب برای لمینت دندان باید بتواند مینای دندان را به خوبی تراشیده و شکل دهد. سپس با توجه به رنگ دندان های مجاور، رنگ چشم، پوست صورت و … بهترین  رنگ لمینت دندان را پیشنهاد می کند و نظر بیمار را جویا می شود. پس از تهیه لمینت، این روکش ها باید با نهایت دقت و اصول روی لثه ها قرار گرفته و سفت شوند. برخی از اقداماتی که بهترین دکتر لمینت در تهران باید انجام دهد شامل موارد زیر است:

  • سفید کردن رنگ دندان،
  • لب های ترک خورده و شکستگی های کوچک را بپوشانید،
  • فضاهای بین دندانی را بپوشاند،
  • دندان ها را تراز کنید و آنها را به یک اندازه در آورید.
  • دندان های کج و آسیب دیده را ترمیم می کند.

سوالاتی که باید از بهترین دکتر لمینت دندان در تهران بپرسید

قبل از نصب لمینت دندان یک جلسه مشاوره برگزار می شود که در طی آن متخصص لمینت وضعیت دندان ها، دهان و لثه ها را به خوبی بررسی می کند و در صورت وجود مشکلی مانند پوسیدگی یا آسیب می توان این مشکل را برطرف کرد. اولین. در این جلسه بیمار باید سوالات مهمی را از دکتر لمینت دندان بپرسد از جمله:

  • آموزش و تجربه شما در زمینه نصب لمینت دندان چیست؟
  • آیا من کاندید خوبی برای این درمان هستم؟
  • چند وقت یکبار لمینت دندان را نصب می کنید؟
  • ماندگاری لمینت دندان من چقدر است  ؟
  • آیا عضو سازمان های حرفه ای دندانپزشکی زیبایی هستید؟
  • میانگین قیمت لمینت دندان چقدر است؟
  • آیا هزینه لمینت دندان به صورت اقساطی قابل پرداخت است؟
  • می توانید فرآیند لایه بندی دندان را توضیح دهید؟
  • آیا عکس قبل و بعد از لمینت بیماران خود دارید؟
  • چگونه باید از روکش های خود مراقبت کنم؟

مطلب پیشنهادی: لمینت دندان اقساطی در تهران

پاسخ سوالات متداول توسط بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

در زیر لیستی از سوالات متداول در مورد لمینت دندان آورده شده است.

لمینت دندان دقیقاً چیست؟

پاسخ: لمینت ها از قطعات بسیار نازک چینی تشکیل شده اند که به دقت شکل داده شده اند تا بتوان آنها را به دندان های بیمار دندانپزشکی چسباند.

آیا لمینت ها همچنین می توانند دندان ها را محکم تر کنند؟

پاسخ: بله، زمانی که یک بیمار دندانپزشکی لمینت روی دندان های خود را انتخاب می کند، دندان های او را تا 95 درصد قوی تر می کند.

چه مدت طول می کشد تا لمینت دندان انجام شود؟

پاسخ: به طور معمول فقط دو ویزیت دندانپزشکی مختلف طول می‌کشد تا فردی بتواند دندان‌های خود را فرم داده و برای گرفتن لمینت آماده کند.

آیا لمینت های دندان دائمی هستند یا می توان آنها را برداشت؟

پاسخ: لمینت ها به عنوان یک درمان دائمی دندان محسوب می شوند، زیرا تا 15 سال ماندگاری دارند. از آنجایی که آنها یک گزینه دائمی برای ترمیم دندان هستند، برای کسانی که این گزینه را در نظر می گیرند بسیار مهم است که به طور کامل از آنچه در هنگام تهیه لمینت دخیل است آگاه باشند.

آیا مراقبت از لمینت ها پس از قرار گرفتن روی دندان آسان است؟

پاسخ: مراقبت مناسب از لمینت ها الزام خاصی ندارد. تنها چیزی که برای افرادی که اکنون روی دندان های خود لمینت دارند لازم است این است که بهداشت را با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن حداقل دو بار در روز رعایت کنند.

آیا لمینت ها برای کسانی که دندان قروچه می کنند انتخاب خوبی هستند؟

پاسخ: خیر، لمینت ها برای افرادی که دندان قروچه یا فشار می دهند گزینه مناسبی نیست. احتمال آسیب رساندن به لمینت ها بسیار زیاد است.

سخن نهایی درباره بهترین مرکز لمینت دندان در تهران

لمینت با توجه به هزینه بالایی که دارد باید در یک مرکز معتبر و توسط یک دندانپزشک ماهر انجام شود. بنابراین نیاز است تا قبل از انجام لمینت، به خوبی تحقیق کنید تا یک مرکز معتبر و با سابقه را پیدا کنید. با انتخاب بهترین مرکز لمینت دندان در تهران می توانید تمامی خدمات مربوط به زیبایی دندان از جمله انواع لمینت را انجام دهید.

مطالب پیشنهادی:

منبع

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟