برای شرکت در دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

دندانپزشکی نیلی

Dental Best

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران

هزينه ایمپلنت دندان با بیمه ایران
آنچه در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید امروزه پرداخت هزینه ایمپلنت دندان نسبت به باقی خدمات دندانپزشکی بسیار بالا است و این موضوع باعث شده که برخی از افراد قادر به انجام این درمان نباشند. به همین دلیل کینیک دنتال به شما پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران را پیشنهاد می‌کند. این بیمه می‌تواند تمامی مشکلات مالی شما را برای انجام خدمات دندانپزشکی همچون ایمپلنت از بین ببرد و تمامی مراجعین مطب‌ دندانپزشکی قادر به انجام طرح‌های درمانی مختلف باشند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران در ادامه مطلب ما درباره روش استفاده از بیمه، سقف مجاز پرداخت هزینه، نحوه پرداخت هزینه در دندانپزشکی اقساطی در غرب تهران و… توضیحات کاملی قرار دادیم؛ با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی:

ایمپلنت دندان با بیمه ایران

اگر شما نیز مانند هزاران فرد دیگر به دنبال طرح‌های بیمه‌ای قوی برای پوشش خدمات دندانپزشکی با درصد بالا هستید، بیمه ایران می‌تواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد. همانطور که می‌دانید بسیاری از بیمه‌های تکمیلی قادر به پوشش تمامی خدمات دندانپزشکی همچون ایمپلنت به دلیل هزینه بالا و تخصصی بودن جراحی نیستند؛ اما بیمه ایران خدمات درمانی ایمپلنت را با درصد بالا تحت پوشش قرار می‌دهد. طبق قرارداد کلینیک دنتال با شرکت بیمه ایران شما خدمات درمانی ایمپلنت را با بالاترین درصد ممکن به راحتی می‌توانید در دندانپزشکی انجام داده و در طول درمان تحت نظر دندانپزشک با کمترین هزینه ممکن باشید.

مطالب پیشنهادی:

آشنایی با ایمپلنت دندان :

قبل از ارائه توضیحات کامل درباره چگونگی پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با استفاده از بیمه ایران، شما باید با ایمپلنت دندان به صورت کامل آشنا شوید. در برخی از مواقع مشکلات دندان مانند پوسیدگی، شکستگی و… به حدی می‌رسد که بیمار مجبور به کشیدن دندان است و برای جبران زیبایی یا عملکرد دندان در طول زندگی ایمپلنت بهترین گزینه ممکن است.

در واقع می‌توان گفت روش ایمپلنت نه تنها پیشنهاد کلینیک ما بلکه پیشنهاد اکثر دندانپزشکان به عنوان بهترین جایگزین دندان اصلی است. در این روش درمانی پایه مستحکمی از تیتانیوم در استخوان فک شما مانند یک پیچ به عنوان جایگزین دندان کاشته می‌شود و پس از مدت کوتاهی تاج دندان که باعث ایجاد ظاهر زیبا است، روی آن قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی:

چرا باید از بیمه برای ایمپلنت دندان استفاده کنیم؟

مسلما دلیل اصلی استفاده از بیمه برای انجام خدمات درمانی ایمپلنت دندان قیمت بسیار بالای آن است همچنین می‌توان گفت امروزه دغدغه اصلی بسیاری از افراد برای جبران دندان از دست رفته انجام جراحی ایمپلنت می‌باشد. با توجه به روند جراحی ایمپلنت و عوامل تاثیرگذار در جراحی همچون فیکسچر، قطعه پیچ، اباتمنت، تاج، پروتز ایمپلنت دندان، هزینه جراحی، زحمت دندانپزشک و… هزینه ایمپلنت بسیار زیاد است.

قابل ذکر است که بسیاری از افراد برای کاهش هزینه درمان و جایگزین کردن دندان به دنبال روش‌های کم هزینه و حتی پرخطر هستند. در صورتی که این روش‌ها می‌تواند باعث نابودی لثه و در برخی از موارد حتی آسیب به دندان‌های دیگر شما باشد. به همین دلیل بهترین راه پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران است.

 

چرا باید از هزينه ایمپلنت دندان با بیمه ایران استفاده کنیم؟

 

طرح بیمه ویژه دنتال برای ایمپلنت

همانطور که می‌دانید هیچ بیمه‌ای امکان پرداخت هزینه کاشت ایمپلنت را به دلیل تخصصی بودن درمان ندارد. به همین دلیل شما فقط می‌توانید برای پرداخت هزینه درمان ایمپلنت از بیمه‌های تکمیلی همچون طرح بیمه ایران استفاده کنید. درصورت علاقه به بهره از خدمات کلینیک دنتال برای انجام طرح‌های درمانی تخصصی همچون ایمپلنت با بیمه تکمیلی ایران باید به دندانپزشکی مراجعه کرده تا توسط دندانپزشک معاینه شوید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران سایت تماس بگیرید.

 

طرح بیمه ویژه دنتال برای ایمپلنت

 

آشنایی با بیمه تکمیلی ایران :

بیمه تکمیلی ایران یکی از بهترین بیمه‌ها برای پوشش خدمات دندانپزشکی در بین بیمه‌های درمانی دیگر است. شما برای استفاده از این بیمه باید در ابتدا توسط شرکت بیمه ایران تایید شوید و سپس با انتخاب طرح درمانی موردنیاز از دندانپزشکی یک برگه تایید با مهر رسمی برای ارائه به شرکت بیمه دریافت کنید. با استفاده از این برگه شرکت بیمه ایران از میزان هزینه مورد نیاز شما برای انجام خدمات دندانپزشکی اطمینان پیدا خواهد کرد.  البته اگر شما مایل به استفاده از بیمه تکمیلی ایران نیستید، با دریافت مشاوره از مشاوران سایت دنتال قادر به اطلاع از راه‌های دیگر برای انجام ایمپلنت دندان خواهید بود.

مطالب پیشنهادی:

بیمه ایران به چه میزان درمان ایمپلنت را پوشش می دهد؟

همانطور که گفته شد بیمه تکمیلی ایران از بهترین بیمه‌های پوشش دهنده خدمات دندانپزشکی در کشور ایران است. با توجه به این موضوع که بیمه ایران جزو بیمه‌های تکمیلی و گروهی می‌باشد؛ از قوانین و اصول خاصی نیز برخوردار خواهد بود. برای مثال از این قوانین می‌توانیم به سقف تعهدات و میزان پوشش بیمه طبق طرح درمانی مورد نظر شما اشاره کنیم. بسیاری از افراد با توجه به تفاوت‌های میزان سقف پوشش بیمه ایران تصور بر عدم قوانین دقیق برای پرداخت هزینه‌ها دارند. درصورتی که قوانین باتوجه به شرایط مختلف، قرارداد، تعهدات شرکت، طرح بیمه و… سقف پرداخت هزینه متفاوتی برای هر شخص تعیین خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی : ایمپلنت ارزان در تهران

کدام مراکز دندانپزشکی در تهران طرف قرارداد با بیمه ایران هستند؟

در تهران مراکز دندانپزشکی بسیار زیادی وجود دارد که طرف قرارداد بیمه ایران هستند، اما شما علاوه بر برخورداری از بیمه و کاهش هزینه باید به کیفیت درمان، عملکرد دندانپزشک، تجربه کلینیک، سابقه کاری و… نیز توجه کنید. تعداد بالایی از دندانپزشکی‌های تهران برخوردار از بیمه ایران هستند اما به دلیل کیفیت کار پایین، عملکرد آنها در زمینه ایمپلنت دندان دچار عوارض جانبی مانند آسیب به لثه، آسیب به دندان‌های جانبی و… است. کلینیک ما به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های تهران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از بهترین نوع ایمپلنت ارائه‌دهنده خدمات درمانی با پرداخت هزینه توسط بیمه ایران است. تمامی افراد تحت پوشش بیمه ایران می‌توانند با مراجعه به کلینیک دنتال از خدمات باکیفیت بهره‌مند شوند.

مطلب پیشنهادی : دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه ایران در غرب تهران

انواع ایمپلنت تحت پوشش بیمه :

 

1. ایمپلنت اندواستیل:

از بهترین انواع ایمپلنت می‌توانیم به ایمپلنت اندواستیل اشاره کنیم. این ایمپلنت از بهترین ایمپلنت‌های موجود است که برای اجرا آن از پایه‌های کوچک و گرد با جنس تیتانیوم استفاده می‌شود. این پایه‌ها کمترین آسیب را به لثه وارد می‌کند و به دلیل استفاده از تیتانیوم در ساخت خود کاملا با بدن انسان سازگار است.

مطلب پیشنهادی: کامپوزیت دندان اقساطی در تهران 100% تضمینی

2. ایمپلنت ساب پریواستیل :

ایمپلنت ساب پریواستیل مانند ایمپلنت اندواستیل محبوب نیست اما یک راه‌حل منطقی و مناسب برای افرادی است که دارای استخوان‌های نامناسب و ضعیف هستند. در این روش یک پایه فلزی روی استخوان و زیر لثه قرار می‌گیرد تا کمترین آسیب به لثه وارد شود.

 

3. ایمپلنت یک مرحله‌ای:

اگر به دنبال یک ایمپلنت کوتاه و ساده هستید، مسلما ایمپلنت یک مرحله‌ای بهترین پاسخ برای شماست. در این روش ایمپلنت پس از قرار دادن پایه در داخل استخوان فک، قسمتی از آن خارج از بافت لثه قرار می‌گیرد و دارای یک مرحله جراحی است. به همین دلیل نیازی به جراحی مجدد بعد از درمان نیست.

 

4. ایمپلنت دو مرحله‌ای :

ایمپلنت دندان دو مرحله ای یکی از بهترین روش‌های انجام درمان ایمپلنت دندان است که باعث می‌شود. حتی پس از قرار دادن ایمپلنت دندان در استخوان فک و زیر بافت لثه، قسمت بالایی آن با بخیه بسته باشد. در این دوره درمان پس از اینکه به صورت کامل نقاهت رفع شد. به صورت مجدد بافت لثه برداشته شده و با جراحی دوم تاج و روکش و به پایه ایمپلنت متصل خواهد شد.

 

انواع هزينه ایمپلنت دندان با بیمه ایران

 

سخن پایانی درباره هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران :

در این مطلب به صورت دقیق درباره ایمپلنت و چگونگی پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران صحبت کردیم. درصورت وجود هرگونه مشکل درباره دریافت خدمات از سایت دنتال شما می‌توانید با مشاورین سایت در ارتباط باشید و در کمترین زمان برای تمامی سوالات خود بهترین پاسخ را پیدا کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات دیگر سایت ما همچون متخصص ایمپلنت در تهران دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی:

https://iraninsurance.ir/home

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟