برای شرکت در دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

دندانپزشکی نیلی

Dental Best

ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی

ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی
آنچه در این مطلب می خوانید:

جهت رفاه حال مراجعین محترم و کلیه دارندگان بیمه سلامت دی، کلینیک ما تصمیم به ارائه خدمات ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی دارد. در صورتی که شما به دنبال یک مرکز دندانپزشکی معتبر برای ارائه خدمات ایمپلنت با بیمه دی هستید، ما در خدمت شما می‌باشیم. با اطلاع از نحوه نوبت دهی می توانید با مشاورین سایت تماس بگیرید یا از نوبت دهی آنلاین سایت دنتال استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:

ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی :

بسیاری از افراد با بیمه تکمیلی دی آشنایی ندارند. این بیمه یکی از بهترین بیمه های تکمیلی کشور ایران می‌باشد که خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را به طور کامل یا جزئی پوشش خواهد داد. دندانپزشکی ما یکی از خدماتی که با استفاده از این بیمه به شما درصد پوشش بسیار بالایی ارائه می دهد، ایمپلنت است. در صورتی که شما متقاضی انجام این درمان با بیمه دی هستید. برای اطمینان از پوشش درصدی خدمات دندانپزشکی مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید و در ادامه مطلب در زمینه آشنایی بیشتر با ایمپلنت دندان اقساطی تهران همراه ما باشید.

 درمان‌های تحت پوشش بیمه دی :

این موضوع قابل ذکر است که تنها ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی متعلق به دی نیست. بلکه شما می توانید خدماتی همچون جرم گیری، پر کردن دندان (ترمیم)، کشیدن عصب یا بروساژ کانال ریشه، کشیدن دندان عقل، پروتز دندان، جراحی ارتودنسی را با پوشش بیمه‌ای کامل یا جزئی شرکت دی دریافت کنید. البته این موضوع نیز قابل ذکر است که این طرح درمان به عنوان یک درمان تخصصی بسیار پر هزینه در بسیاری از دندانپزشکی های سراسر تهران تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی قرار نمی‌گیرد. اما دندانپزشکی دنتال به دلیل قرارداد قوی و محکم با بیمه دی ارائه دهنده این خدمات با درصد بالای هزینه تحت پوشش درصد بالای بیمه برای دارندگان بیمه دی است.

 

چگونه هزینه های دندانپزشکی تحت پوشش بیمه دی را پرداخت کنیم؟

روش پرداخت برای تمامی افراد دارندگان بیمه دی یکسان نیست و با توجه به عوامل مختلفی همچون نوع درمان، طول درمان و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از میزان و نحوه پرداخت هزینه های دندانپزشکی با ما تماس بگیرید یا از یک جلسه معاینه حضوری با دندانپزشک کلینیک دنتال بهره ببرید.

مطلب پیشنهادی: ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران

آیا بهره از بیمه تکمیلی دی محدودیت دارد؟

خیر. بهره از بیمه تکمیلی دی هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و کلیه افراد تحت پوشش بیمه برای استفاده از خدمات دندانپزشکی قادر به بهره از این بیمه هستند. تفاوتی ندارد که شما در کجای تهران زندگی می‌کنید. شرایط جراحی شما چگونه خواهد بود. دندانپزشکی دنتال ارائه دهنده بهترین خدمات تحت پوشش درصد بالایی از بیمه تکمیلی دی بدون هیچ گونه محدودیت و شرایط برای متقاضیان است.

دندانپزشکی ما به تمامی بیماران تحت پوشش بیمه تکمیلی دی همچون مراجعین پرسنل شرکت‌های تحت پوشش بیمه خدمات ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات در زمینه افراد واجد شرایط بیمه تکمیلی دی می توانید با کارشناسان سایت دنتال تماس بگیرید.

 

چرا باید از ایمپلنت دندان استفاده کنیم ؟

همان طور که می‌دانید دندان نقش بسیار حیاتی در زیبایی ظاهر شما دارد و هرگونه پوسیدگی و خراب بودن دندان می‌تواند به صورت کامل زیبایی ظاهر شما را از بین ببرد. برخی از افراد نیز به دلیل هزینه‌های سنگین انجام ایمپلنت قادر به پرداخت آن نمی‌باشند. به همین دلیل دندانپزشکی ما با انواع بیمه ها همچون بیمه دی قرارداد دارد و ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی به دارندگان این بیمه می‌باشد.

همچنین قابل ذکر است که ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی دی بهترین گزینه ممکن و مناسب برای جایگزینی دندان های از دست رفته با هزینه بسیار کم است. همانطور که میدانید درمان ایمپلنت دارای پایداری و ماندگاری بالایی است. به همین دلیل در اکثر بیمارانی که نیاز به تعویض دندان دارند با موفقیت ۹۸٪ انجام می‌شود.

مطلب پیشنهادی: ایمپلنت فوری غرب تهران

ایمپلنت چیست ؟

قبل از اینکه به صورت دقیق ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی بررسی کنیم، شما باید قادر به درک مفهوم دقیق ایمپلنت باشید. با توجه به شرایط و مراحل درمان می‌توان گفت ایمپلنت یک پایه فلزی از جنس تیتانیوم می‌باشد که با بدن انسان به صورت کامل سازگار است. و به عنوان یک ریشه طبیعی در استخوان فک به جای دندان اصلی قرار می‌گیرد. در واقع ایمپلنت  سال‌هاست که جایگزین دندان‌های از دست رفته در سراسر جهان می‌باشد و بین ۵ سال تا ۱۵ سال با توجه به‌ شرایط نگهداری بدون نیاز به ترمیم عمر می‌کند.

همچنین قابل ذکر است که ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی نسبت به سایر روش های درمانی مانند بریج، پروتز دندان و … از کیفیت بهتری برخوردار می‌باشد و مراحل انجام آن بسیار آسان است.

دندانپزشکی دنتال به عنوان یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین دندانپزشکی‌های موجود در کشور ایران است. که دارای سال‌ها فعالیت و تجربه در این زمینه می‌باشد و انواع خدمات دندانپزشکی همچون ایمپلنت را با بیمه های مختلف ارائه می‌کند.

 

هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی :

متقاضیان انجام فرآیند ایمپلنت با بیمه دی این سوال را دارند که چقدر از هزینه های مذکور ایمپلنت تحت پوشش بیمه دی خواهد بود. در پاسخ به این سوال به صورت کلی می توان گفت که هزینه های درمان ایمپلنت دندان بسته به عوامل مختلفی مانند نوع برند و شرکت بیمه. تعداد دندان های مورد نیاز برای ایمپلنت و … دارد.

برای مثال یکی از عوامل بسیار مهم که بر تعیین قیمت ایمپلنت تاثیرگذار است، برند ایمپلنت می‌باشد. همانطور که می‌دانید ایمپلنت های بسیار زیادی وجود داشته و برخی از آنها ساخت سوئیس. آلمان و آمریکا هستند که قیمت بالایی به دلیل کیفیت مذکور نسبت به‌ ایمپلنت‌های ديگر همچون ایمپلنت‌های کره ای دارند. به همین دلیل، برای کاهش هزینه‌های درمان دندان شما می‌توانید جنس ایمپلنت را مطابق با سطح مالی خود  انتخاب کنید. همچنین قابل ذکر است که ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی برای افرادی که مشکلات دندانی دارند، مناسب است. تا بتوانند به راحتی هزینه درمان دندان خود را پرداخت کنند. اما سقف هزینه های درمان دندان و ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی دی ۱۰۰٪ نیست و با توجه به شرایط بیمار متغییر است.

 

آشنایی با مزایای ایمپلنت با بیمه دی :

باتوجه به تحقیقات درباره تمامی بیمه‌ها، بیمه تکمیلی دی بین تمامی بیمه های موجود در ایران گزینه بسیار مناسبی برای انجام خدمات درمانی همچون ایمپلنت است. این بیمه مزایای بسیار خوبی برای پوشش هزینه‌های درمان دهان و دندان دارد و ارائه دهنده درصد پوشش بیشتری برای دارندگان این بیمه است. به همین دليل با استفاده از بیمه تکمیلی می توانید درصد بیشتری از هزینه های درمانی خود را به خصوص خدمات دندانپزشکی کاهش دهید. همچنین قابل ذکر است که اخذ این بیمه از مراکز بیمه تکمیلی فرآیندی ساده و راحت بوده و هزینه زیادی ندارد. به همین دليل همه افراد به راحتی می توانند این بیمه را تهیه کنند.

 

درصد پوشش هزینه بیمه :

با توجه به طرح درمان بیمه تکمیلی دی در سال 1402 این طرح بیمه با 90 درصد تخفیف در کلیه دندانپزشکی‌ها ارائه می شود. همچنین خدمات پر کردن دندان، کشیدن دندان و سایر خدمات دندانپزشکی تا سقف 5.000.000 تومان تحت پوشش بیمه است. درصورت تمایل تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می توانند برای استفاده از این طرح بیمه بهره مند شوند.

 

سخن پایانی درباره هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی :

در این مطلب به صورت کامل درباره هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی دی توضیح دادیم. در صورت علاقه به بهره از این خدمات درمانی تحت پوشش بیمه دی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به دندانپزشکی دنتال برای معاینه توسط دندانپزشک‌های معتبر سطح کشور مراجعه کنید.

https://www.dayins.com

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟